2015. április 14., kedd

Gyermek fotózáshoz ötletek I.

Barátnőm megkért, hogy készítsek róluk néhány családi képet a férjével és a kislányukkal. Én örömmel mondtam igent és elkezdtem ötletek után kutatni a neten, hogy mivel is lehetne egy 1,5 éves kislány figyelmét felkelteni a kamera iránt és láss csodát rengeteg jobbnál- jobb ötletre bukkantam. Egyik volt ezek közül az objektív pajtik (shutter buddies).

Íme az én verzióim a témára:
Kukacka
Katica
Amire szüksgé volt:
- színes dekorgumi
- alkoholos filc
- mozgó szemek
- pillanatragasztó
- arany színű üvegfesték kontúr
- csillámragasztó
- olló
 
Ami a legjobb bennük, hogy a zoom állításakor pörögnek forognak- körbe-körbe és még a szemük is mozog! Tuti siker :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...